četvrtak, 9. veljače 2012.

Rabia Z spring/summer 2012

Ne znam jeste li propustili ovu dizajnericu za savremenu muslimanku,ali ja sam njenim kolekcijama zaista odusevljena.
Rabia Z na New York Fashion Week


Nekoliko rijeci o novoj kolakciji,jer je stvarno zasluzila.:)


Ovaj put prestavila se u New York fashion week 16 novembra sa kolekcijom koja ima slicnosti sa predhodnim ali je uveliko u stilu "Mukhawara" tj.tradicionalnog emiratskog odjevanja.
Razlika ovaj put je bila puno vise cvijetnih uzoraka,geometrijskih dezena, sto mi se jako svidjelo.


Boje su prepoznatljive njene,plava,ljubicasta sa dodacima zute i cvijetni uzorci.Svidjaju mi se isto ove njene asimetrijske haljine do koljena koje je ukombinovala sa identicnim pantolama!


Evo nekoliko slika koje sam dobila od njene asistentice na mail.
 Uzivajte! 




Nema komentara:

Objavi komentar