utorak, 3. siječnja 2012.

Jos jedan super recept ;)

Eh ovu tortu sam pravila za 28-mi rodjendan jednom "decku" hahaha. Mnogi su me pitali za recptic (i ja sam ga nasla na coolinarci) pa evo sada na blogu konacno!

Od sastojaka vam je potrebno:

  • Biskvit

  •  6jaja
  •  6 žlicašećera
  •  2 žlicabrašna
  •  pola vrećicepraška za pecivo
  •  6 žlicamlijevenih oraha
    • Nadjev od oraha

    •   30 dag               mljevenih oraha
    •  20 dagšećera
    •  pola dlvrućeg mlijeka               
      • Nadjev od jaja

      •  3jaja
      •  6 žlicašećera
      •  3vanilija šećera
      •  4 žlicebrašna
      •  5 dlmlijeka
      •  15 dagmaslaca
      • Ukras

      •  5 dlslatkog vrhnja

        Priprema

        1. 1
          Biskvit:
          Žumanjca i šećer dobro izmješati. Pomiješati brašno s praškom za pecivo. U žumanjca naizmjenično dodavati snijeg od bijelanca, mlijevene orahe i brašno.
          Smjesu uljeti u lim obložen masnim pappirom i peći oko 20min na temperaturi od 180°C. Kad je biskvit pečen pažljivo ga staviti na vlažni kuhinjski ubrus, odstraniti masni papir i pomažući se kuhinjskim ubrusom saviti u rolat.
        2. 2
          Nadjev od oraha:
          Izmješati mlijevene orahe i šećer. Preliti ih vrućim mlijekom i rumom. Promiješati.
        3. 3
          Nadjev od jaja:
          Dobro izmješati jaja sa šećerom, vanilija šećerom i brašnom. Dobivenu smjesu umješati u vruće mlijeko. Kuhati na pari. Kad se nadjev zgusne, skoliniti s pare i ohladiti. U ohlađeno dodati dobro izrađen maslac. Sjediniti.
        4. 4Priprema torte cvijet/slika/324632/
          Redosljed izrade:
          Ohlađeni biskvit premazati nadjevom od oraha.
          Savit u rolat.
          Izrezati ga na 21 komad.
          Na podlogu za tortu složiti 7 komada izrezanog rolata, jedan u sredinu a 6 komada uokolo u obliku cvijeta.
          Premazati nadjevom od jaja.
          Na to ponovo slagati komade rolata na isti način, u 3 kata.
          Cijelu tortu premazati i ukrasiti tučenim slatkim vrhnjem.

          Ja sam to radila sa slagom od cokolade jer nisam u tom momentu imala slatko vrhnje.


          Evo tortice :
          Momenat opustanja mmmmm :)
                         Je li vam se svidjela? <3



Nema komentara:

Objavi komentar